LAD mobilā lietotne - ērts saziņas rīks lauksaimniekiem

22. oktobris, 2021

Jau vairākus gadus ikviens Lauku atbalsta dienesta klients var savā viedierīcē izmantot mobilo lietotni. Arī laikā, kad strauji izplatās Covid-19 vīruss, šī ir iespēja ātrai un ērtai komunikācijai.

Dienesta klienti - lauksaimnieki, mežsaimnieki un zivsaimnieki, mobilo lietotni ir atzinuši kā vienkāršu un efektīvu saziņas veidu, kā rezultātā lauksaimnieki informāciju saņem ātrāk, spēj operatīvi reaģēt dažādās problēmsituācijās un par to informēt dienestu. Lietotne ir ērts rīks, kā sekot līdzi aktualitātēm, paziņot par sakoptiem laukiem un veiktajām investīcijām, kā arī būt informētam par gaidāmajām kontrolēm saimniecībās un to rezultātiem.

Lietotni var izmantot visi tie dienesta klienti, kuri izmanto LAD Elektronisko pieteikšanās sistēmu.

LAD ir būtiski saviem klientiem nodrošināt pēc iespējas vienkāršāku un ērtāku visu pakalpojumu un informācijas pieejamību, tādēļ arī turpmāk strādās pie lietotnes pilnveides un attīstības.

 ml.png

Tālrunis klientiem
67095000
P.-P.: 8.00-20.00
Maksa tiek ieturēta, ņemot vērā izvēlēto mobilo operatoru un tarifu.


Klientu apkalpošanas centri

LAD izmanto sīkdatnes tehniskās darbības nodrošināšanai, lai veicinātu mūsu tīmekļa vietnes un pakalpojumu precīzu darbību. Šīs sīkdatnes ir nepieciešamas tīmekļa vietnes funkcionalitātei, tāpēc tās tiek iestatītas automātiski. Tīmekļa vietne papildu izmanto analītiskās sīkdatnes, lai veiktu analīzi un uzlabotu tīmekļvietnes darbību.

Jūs varat apstiprināt vai noraidīt LAD sīkdatnes, noklikšķinot uz blakus esošajām pogām. Plašāku informāciju skatiet mūsu Sīkdatņu politikā.