Klientu apkalpošana dienestā. Klātienē tikai “zaļajā režīmā”

15. novembris, 2021

No 2021.gada 15.novembra Lauku atbalsta dienests uzsāk klientus apkalpošanu klātienē  “zaļajā” režīmā tikai pēc iepriekšēja pieraksta – gan dienesta darbiniekiem, gan klientiem jābūt  derīgiem sadarbspējīgiem vakcinācijas vai pārslimošanas sertifikātiem. Lai pieteiktu klātienes vizīti lūdzam zvanīt pa tālruni 67095000.

Ierodoties klātienē, klientam būs jāuzrāda personu apliecinošs dokuments (pase vai ID karte) un derīgs sadarbspējīgam vakcinācijas vai pārslimošanas sertifikāts. Apmeklējot dienesta klientu apkalpošanas centrus, jāievēro visi drošības pasākumi – jāvalkā maska, jādezinficē rokas, jāievēro distance. Klienti nedrīkst apmeklēt LAD klientu apkalpošanas centrus, ja ir elpceļu slimības pazīmes, ja noteikta pašizolācija, mājas karantīna vai stingrā izolācija.

Lai rūpētos par mūsu klientu un darbinieku drošību un veselību Covid-19 vīrusa izplatības laikā, aicinām ar dienestu arī turpmāk sazināties attālināti.

Klienti saņemt konsultācijas un atbildes uz jautājumiem var:

  • zvanot uz klientu apkalpošanas tālruni 67095000 darba dienās no plkst. 8.00-20.00;
  • rakstot savus jautājumus uz e-pastu pasts@lad.gov.lv.

Aicinām klientus iesniegt dokumentus elektroniski un izmantot Elektronisko pieteikšanās sistēmu.

Gan LAD centrālajā struktūrvienībā Rīgā, gan visās dienesta reģionālajās lauksaimniecības pārvaldēs ir pieejamas pastkastītes, kur var atstāt atnestos dokumentus, ja tie ir sagatavoti papīra formā.

Ērts rīks saziņai ir LAD mobilā lietotne. Izmantojot to, ir iespējams dienestam atsūtīt informāciju par sakoptiem laukiem un veiktām investīcijām, ātri informēt dienestu par problēmsituācijām, kā arī sekot līdzi aktualitātēm.

Atbildes uz biežāk uzdotajiem jautājumiem sniedz virtuālā asistente Ieva, kas atrodas dienesta mājaslapā www.lad.gov.lv.

Informatīvos pasākumus dienests turpmāk organizēs tiešsaistē. Aicinām sekot līdzi aktuālajai informācijai dienesta mājaslapā un sociālajos kontos (Twitter, Facebook, LinkedIn un citos).

 no 15.11. klientu apkalp fb.png

Tālrunis klientiem
67095000
P.-P.: 8.00-20.00
Maksa tiek ieturēta, ņemot vērā izvēlēto mobilo operatoru un tarifu.


Klientu apkalpošanas centri

LAD izmanto sīkdatnes tehniskās darbības nodrošināšanai, lai veicinātu mūsu tīmekļa vietnes un pakalpojumu precīzu darbību. Šīs sīkdatnes ir nepieciešamas tīmekļa vietnes funkcionalitātei, tāpēc tās tiek iestatītas automātiski. Tīmekļa vietne papildu izmanto analītiskās sīkdatnes, lai veiktu analīzi un uzlabotu tīmekļvietnes darbību.

Jūs varat apstiprināt vai noraidīt LAD sīkdatnes, noklikšķinot uz blakus esošajām pogām. Plašāku informāciju skatiet mūsu Sīkdatņu politikā.