Maksājuma pieprasījums

!!! Lūdzam pievērst uzmanību, ka maksājuma pieprasījumā jānorāda bankas konts, kas ir norādīts LAD Klientu reģistrā (kā noklusētais). Gadījumā, ja atbalsta saņēmējs vēlas, lai LAD finansējumu pārskaita uz citu viņa kontu, tad viņam jāgriežas LAD Reģionālās lauksaimniecības pārvaldes vai Centrālā aparāta Klientu reģistrā ar iesniegumu par konta maiņu un šis konkrētais konts arī jānorāda maksājumu pieprasījumā. Taču jāņem vērā, ka arī visi pārējie LAD maksājumi tiks pārskaitīt arī uz šo pašu kontu! 

makspieprasijums.PNG

SVARĪGI:

Lauku atbalsta dienests informē, ka atbalsta pretendentam sākot ar nākamo gadu pēc projekta īstenošanas piecu gadu periodā katru gadu līdz 1.jūnijam LAD ir jāiesniedz pārskats par atbalsta saņēmēja saimnieciskās darbības rādītājiem par iepriekšējo kalendāro gadu (turpmāk – Pārskats). Turpmāk lūdzam neiesniegt LIG1-3, bet to vietā iesniegt Pārskatu.

LAD izmanto sīkdatnes tehniskās darbības nodrošināšanai, lai veicinātu mūsu tīmekļa vietnes un pakalpojumu precīzu darbību. Šīs sīkdatnes ir nepieciešamas tīmekļa vietnes funkcionalitātei, tāpēc tās tiek iestatītas automātiski. Tīmekļa vietne papildu izmanto analītiskās sīkdatnes, lai veiktu analīzi un uzlabotu tīmekļvietnes darbību.

Jūs varat apstiprināt vai noraidīt LAD sīkdatnes, noklikšķinot uz blakus esošajām pogām. Plašāku informāciju skatiet mūsu Sīkdatņu politikā.