Klientu aptauja

LAD savā darbā ņem vērā LAD aktīvo klientu apmierinātību ar dienesta darbu un sniegtajiem pakalpojumiem. LAD veic klientu aptaujas, kā arī analizē un izvērtē Valsts pārvaldes klientu apmierinātības pētījumos iegūto informāciju.

2021.gada Lauku atbalsta dienesta aptauja

2022.gada janvārī tika veikta aptauja internetā, lai noskaidrotu, kā klienti vērtē dienesta darbu 2021.gadā, cik ērta viņiem šķiet Elektroniskā pieteikšanās sistēma, kur visbiežāk klienti noskaidro sev nepieciešamo aktuālo informāciju un citiem. Dienests ir gandarīts par klientu ieinteresētību un sniegtajām atbildēm, kā arī par ieteikumiem turpmākajai LAD darba uzlabošanai. Saņemtie ieteikumi ir izvērtēti, tie ņemti vērā, plānojot turpmākā darba aktivitātes.

lad darbs 2021.png

Lauku atbalsta dienesta veiktās klientu aptaujas

Valsts pārvaldes klientu apmierinātības pētījumi

LAD izmanto sīkdatnes tehniskās darbības nodrošināšanai, lai veicinātu mūsu tīmekļa vietnes un pakalpojumu precīzu darbību. Šīs sīkdatnes ir nepieciešamas tīmekļa vietnes funkcionalitātei, tāpēc tās tiek iestatītas automātiski. Tīmekļa vietne papildu izmanto analītiskās sīkdatnes, lai veiktu analīzi un uzlabotu tīmekļvietnes darbību.

Jūs varat apstiprināt vai noraidīt LAD sīkdatnes, noklikšķinot uz blakus esošajām pogām. Plašāku informāciju skatiet mūsu Sīkdatņu politikā.