LAD prezentē pieredzi par stratēģiskās komunikācijas aktivitātēm Maksājumu aģentūru direktoru konferencē Antverpenē
2024. gada 17.maijā LAD pārstāve Kristīne Ilgaža ES Maksājumu aģentūru direktoru konferencē prezentēja informāciju par stratēģiskās komunikācijas aktivitātēm dienestā – pozitīvās pieredzes stāstu “Kā īstenot komunikācijas aktivitātes tā, lai lauksaimnieki būtu informēti" (“How to speak so that farmers want to listen”).
Prezentācijā skaidroja, kā tiek noskaidrots lauksaimnieku viedoklis par LAD darbu (pētījumi, vērtējumi Elektroniskajā pieteikšanās sistēmā, lietojamības testi u.c.), kā tiek analizētas dažādās LAD mērķa grupas, lai tiktu atrasti piemērotākie kanāli un metodes komunikācijas aktivitātēm. Detalizētāk tika stāstīts par sociālo tīklu daudzveidīgajām iespējām un to nozīmi ietekmīgu spēku viedokļa veidošanā, mākslīgā intelekta ieviešanu komunikācijas aktivitātēs, kā arī klasisko metožu izmantošanu, piemēram, konsultācijām klātienē, mutvārdu platību maksājumu pieņemšanu un citām. Tika atzīts, ka veiksmīgas komunikācijas pamatā ir balanss starp inovatīvām un klasiskām metodēm, nosakot katrai mērķa grupai atbilstošākās.
Pirms konferences Eiropas Komisija veica pētījumu, aptaujājot arī maksājumu aģentūras par to, kāda loma ir komunikācijai aģentūru darbā un kādas ir visbiežāk izmantotās metodes.