No 2025. gada 1.janvāra visus līdzšinējos Lauksaimniecības datu centra (LDC) pakalpojumus sniegs Lauku atbalsta dienests.
Izmaiņas maksas pakalpojumu klāstā netiks ieviestas, kā arī klienti varēs izmantot visas līdzšinējās sistēmas un reģistrus. Netiek mainīta dzīvnieku reģistrācijas kārtība un Eiropas Savienības prasības dzīvnieku reģistrēšanā un apzīmēšanā.
Klientu apkalpošana klātienē un pa tālruni
Oficiālais e-pasts saziņai no 1.janvāra būs pasts@lad.gov.lv.
No 2025. gada janvāra LAD turpinās apkalpot klientus klātienē un pa tālruni, kā arī savus jautājumus klienti varēs uzdot LAD tīmekļvietnē izvēlnē “Uzdot jautājumu”, tad atbildes tiks sniegtas klientiem arī e-pastā.
Lai saņemtu konsultācijas un atbildes uz saviem jautājumiem pa tālruni, no 2.janvāra ir jāzvana uz vienoto LAD klientu apkalpošanas tālruni +371 67095000 darba dienās no plkst.8.00 līdz 20.00, klientu apkalpošanas speciālisti sniegs atbildes arī par līdzšinējiem LDC pakalpojumiem.
Klientus klātienē apkalpos 10 Klientu apkalpošanas centros, kā arī noteiktos laikos vai pēc iepriekšēja pieraksta vairākās citās vietās Latvijā. Precīzs saraksts ar apkalpošanas vietām tiks publicēts LAD tīmekļvietnē līdz svētkiem.
Informācija tīmekļvietnēs
Visa aktuālā informācija par dzīvnieku reģistrēšanas un citiem jautājumiem no 2025. gada sākuma tiks publicēta Lauku atbalsta dienesta tīmekļvietnē www.lad.gov.lv. Gada sākumā informācija būs pieejama arī esošajā LDC tīmekļvietnē www.ldc.gov.lv, taču tā vairs netiks atjaunota.
Lauku atbalsta dienesta sociālo tīklu vietnēs nākošajā gādā tiks publicēta aktuālā informācija par līdzšinējiem LDC jautājumiem, tāpēc LAD aicina lauksaimniekus, kuri izmanto sociālo tīklu informāciju, pieteikties LAD sociālo tīklu kontiem, lai uzzinātu par aktualitātēm.
E-pakalpojumi vietnē latvija.lv
No 1.janvāra visi LDC pakalpojumu apraksti un iespēja tiem pieteikties latvija.lv būs izvēlnē Pakalpojumi - “Lauku atbalsta dienests”. Tiks saglabāta esošā pieteikšanās kārtība un pakalpojumu apraksti.