Mēnešalga:
1495 - 1833 EUR
Valsts pārvalde
Atrašanās vieta:
Rīga

Pretendentiem jāpiesakās līdz

Lauku atbalsta dienests
(Reģ.Nr.90000794228; www.lad.gov.lv)

Tirgus kopējās organizācijas departamenta
Tirgus stabilizēšanas pasākumu daļa

aicina pievienoties precīzu, atbildīgu un atsaucīgu kolēģi

VECĀKO REFERENTU/-I
ierēdņa amatam uz nenoteiktu laiku
(divas vakances)

Amata mērķis: administrēt atsevišķus Eiropas Savienības finansētos Tirgus kopējās organizācijas atbalsta pasākumus.

Mēs Tev uzticēsim:

  • administrēt atbalsta pasākumu pieteikumus un maksājumu dokumentus;
  • pieņemt lēmumus par projektu atlases kritērijiem, atbalsta piešķiršanu vai noraidīšanu;
  • sagatavot atbildes uz juridisko un fizisko personu vēstulēm, iesniegumiem un sūdzībām par kompetencē esošiem jautājumiem;
  • veidot sadarbību un uzturēt pozitīvu komunikāciju ar projektu pretendentiem, kolēģiem un citām sadarbības iestādēm;
  • darboties ar IT sistēmām un datu bāzēm;
  • pēc nepieciešamības doties darba braucienos, lai veiktu paredzētās pārbaudes uz vietas pie projekta pretendenta.

Nepieciešamās profesionālās prasmes un zināšanas:

  • augstākā izglītība (vēlams finanšu jomā, tiesību zinātnēs vai lauksaimniecības jomā);
  • vēlama profesionālā pieredze atbilstoši darbības jomai vismaz viens gads, kas gūta pēdējo piecu gadu laikā;
  • izpratne par ES tiesību aktiem, projektu administrēšanu un administratīvo aktu sastādīšanu;
  • spēja operatīvi rīkoties un patstāvīgi pieņemt lēmumus, arī nestandarta situācijās un spēja uzņemties atbildību par pieņemtajiem lēmumiem;
  • zināšanas un izpratne par grāmatvedības jautājumiem;
  • ļoti labas datora lietošanas prasmes (MS Office standarta programmas),
  • labas analītiskās prasmes, spēja operatīvi veikt liela apjoma informācijas analītisku apstrādi;
  • B kategorijas autovadītāja apliecība un pieredze auto vadīšanā.

Vēlamās personiskās prasmes:

  • precizitāte un loģiskā domāšana;
  • kritiskā domāšana un spēja iedziļināties jautājumos, izdarīt secinājumus un pieņemt lēmumus;
  • interese par darāmo darbu un iespēju apgūt jaunas profesionālās lietas;
  • spēja patstāvīgi plānot darba pienākumus un laiku.

Mēs Tev piedāvājam:

  • iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē;
  • apmācība un iespēja paplašināt zināšanas un prasmes;
  • atvērta un profesionāli veicinoša komandas kultūra;
  • bruto mēnešalga no 1495,- līdz 1899,- eiro (atkarībā no kvalifikācijas un pieredzes);
  • veselības apdrošināšanas polise pēc nostrādāta pus gada;
  • darba vieta Rīgas centrā.

Papildus informācija:

Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām.

Ja vēlies pieteikties konkursam, lūdzu aizpildi Lauku atbalsta dienesta mājas lapas sadaļā “Par mums/vakances” atrodamo Pieteikuma anketu (ierēdnim) un nosūti to uz e-pastu: darbs@lad.gov.lv,
ar norādi: Konkursam TKOD_vec_ref
Tālrunis uzziņām: 25653586

Informējam – Jūsu pieteikumā norādītie personas dati tiks apstrādāti šī konkursa norisei (datu pārzinis – Lauku atbalsta dienests). Vairāk informācijas par Dienesta veikto personas datu apstrādi Jūs varat iegūt iepazīstoties ar Dienesta privātuma politiku. Lai nodrošinātu fizisko personu datu aizsardzību regulējošo normatīvo aktu prasības, lūgums, pieteikuma dokumentus sagatavot pēc Lauku atbalsta dienesta mājas lapā pieejamās Pieteikuma anketas. Savukārt tajos gadījumos, ja atlases konkursam tiks iesūtīti prasībām neatbilstoši pieteikuma dokumenti, tie tiks neatgriezeniski dzēsti.

Ar pretendentiem sazināsimies divu nedēļu laikā pēc pieteikšanās beigu termiņa.

Pretendentiem jāpiesakās līdz